JOB: Contabil senior
Candidatul ideal
*Personalitate energică, , gandire analitica si abilitati numerice excelente;
* Amabilitate eficienţă, ambitie si spirit inovativ in rezolvarea problemelor;
*Experiență în contabilitate de minim 2-3 ani an constituie un avantaj;
* Cunoştinţe avansate de limba engleză;
* Cunostinste avansate de lucru de lucru in programe de contabilitate in special WinMentor;
* Studii superioare in domeniul economic;
*Capacitatea de analiza si sinteza in calcule matematice
*Aptitudini organizatorice
*Capacitatea de structurare a informatiilor si atentie distributiva sporita
*Cunoasterea legislatiei in vigoare (atestat CECAR)
Abilitati necesare:
*Acuratete, Eficienta, Initiativa si Seriozitate;
* Capacitate foarte bună de comunicare, relaţionare cu membrii echipei, atenţie distributivă, capacitate rapidă de decizie;
* Orientare catre eficienta si obtinerea de rezultate;
*Abilitati de analiza si planificare;
* Proactivitate;
* Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita;
* Perseverenta si autocontrol emotional;
Activitati specifice:
Principalele tale sarcini și responsabilități vor fi:
– Organizarea și asigurarea efectuării corecte și la timp a înregistrărilor în contabilitate, pe baza documentelor justificative ale tuturor operațiunilor patrimoniale;
– Reconcilierea și închiderea conturilor lunare în conformitate cu procedurile interne și a legislației în vigoare;
– Analiza principalelor conturi de bilanț (furnizori, clienți, trezorerie, împrumuturi, datorii către instituții publice, salariați și alte organisme sociale) cu scopul de a urmări coerența acestora și de a justifica soldurile;
– Urmărirea permanentă a legislației din domeniul financiar-contabil și asigurarea respectării acesteia;
– Asigurarea suportului contabil la întocmirea lunară a contului de profit și pierdere;
– Întocmirea declarațiilor fiscale și a tuturor situațiilor financiare lunare și anuale;
– Acordarea de suport contabililor juniori și asistenților contabili în vederea înregistrării în contabilitate a documentelor justificative primare;
– Asigurarea suportului administratorului în vederea realizării de studii și sinteze conform necesităților partenerilor;
– Acordarea de suport la întocmirea, actualizarea și eficientizarea procedurilor de lucru existente, manifestând interes și implicare în asimilarea unor noi sarcini conform evoluţiei proiectului.
Beneficii:
* Un pachet salarial care recompensează asteptarile din partea unui profesionist;
* Tichete de masa;
* Masina, daca vei fi nevoit sa faci deplasari;
* Un colectiv tanar si o atmosfera de lucru placuta;
* Posibilitatea de a lucra pentru proiecte de anvergura;
Trimite-ne CV-ul tau la adresa candidat@arplus.ro.
Nu uita sa mentionezi jobul pentru care ai aplicat!