JOB:Asistent Vanzari
Capacitate de prioritizare a activitatilor.
Excelente abilitati de comunicare.
Cunostinte avansate de limba engleza vorbit + scris.
Daca ai aceste abilitati si esti dornic(a) de o provocare vino sa ne cunoastem!
Certificari si experiente :
– Experienta minima 3 ani in domeniu;
– Studii superioare in domeniul textil sau economic.
Abilitati necesare:
– capacitatea de asumare a raspunderii pentru rezultatele sale;
– capacitate de prioritizare a activitatilor
– abilitati de comunicare;
– punctualitate si aptitudini pentru ordine;
– rezistenta la efort si stres;
– atentie;
– operare PC: cunostinte solide de operare PC (MS Office in speta outlook, word si xls, internet, email);
– cunostinte avansate de limba engleza: scris si vorbit, limba germana reprezinta un atuu;
– cunostinte din domeniul textil.
Activitati Specifice
– Scopul general al postului : asigura interfata cu clientii, proceseaza comenzi;
– Asigura procesarea in mod corect si la timp a oricaror cerinte din partea clientilor ;
– Indeplinirea obiectivelor firmei: informare corecta, servire prompta si calitativa a clientilor, relatii amiabile cu clientii;
– Preia comenzile si le proceseaza;
– Sustine Echipa de vanzari prin oferire de suport tehnic si informational;
– Arhiveaza documentele cu care lucreaza;
– Ofera asistenta/informatii clientilor privind activitatea sa sau privind alte departamente;
– Tine evidenta materialelor primite de la clienti pentru prelucrare si a stocurilor acestora in depozitul Quick Services Textiles Europe;
– Face cautari de internet pentru identificare de potentiali clienti;
– Respecta prevederile legii privind protectia si securitatea in munca, pt situatiile de urgenta si incendii;
– Raspunde cu promptitudine solicitarilor colegilor si se implica in toate actiunile/ proiectele initiate de companiei.
Beneficii:
– Salariu fix peste medie + Decontare transport;
– Telefon mobil, Laptop;
– Posibilitatea de a avansa la pozitia de agent de vanzari cu deplasari in tara si in birourile din europa.